Stamboom

Plaats reactie
Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Stamboom

Bericht door Jennn » 27 mar 2019, 12:28

Ik ben sinds kort bezig met het invullen van mijn stamboom via My Heritage. Dankzij mijn zoektocht heb ik contact gekregen met iemand die nog veel meer informatie had en nu heb ik voorouders gevonden tot in de zestiende eeuw. Vooralsnog geen spannende familiegeschiedenis hier, maar wel erg leuk om te doen vind ik. Nog meer mensen die zoiets doen?

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sandy » 27 mar 2019, 15:54

Ik heb serieus een paar dagen terug een profiel aangemaakt op My Heritage. Ben nog niet ver, heb 12 familieleden toegevoegd en toen ik iets wilde opzoeken bleek dat een betaalde optie te zijn. Toen heb ik afgesloten :p
Ik zal deze week weer eens verder kijken hoe ik familie kan opsporen..

Annelieke
Nieuw forumlid

Bericht door Annelieke » 28 mar 2019, 08:08

Van de ene kant van mijn familie is bijna de hele stamboom al uitgezocht door mijn tante.
Van mijn vaders kant is er ook al een stuk (de helft dacht ik) bekend.
Dat krijg je met mormonen in de familie

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 28 mar 2019, 20:18

Gek genoeg trekt dit mij niet om het voor mezelf gedaan, maar voor Major, een paard waar ik 14 jaar voor gezorgd heb, had ik er toen mijn hobby van gemaakt. Zijn stamboom ging terug tot 1680 en ik was al over de helft. Voordeel van een raspaard is wel, dat je voor 1900 regelmatig dezelfde paarden tegenkomt dus dat gaat heel snel.
Mijn vader is zijn stamboom aan het uitzoeken en hij is al best ver. Heel toevallig kwam hij in contact met een nazaat van zijn opa's oma en die had daar al de hele stamboom van uitgezocht dus dat scheelde enorm veel werk.

Do what you love and love what you do

Plaats reactie