After Corona: reiswensen

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

After Corona: reiswensen

Bericht door Freya »

Door de coronacrisis zijn er héél veel vakanties niet doorgegaan, en er zullen er nog veel meer niet door kunnen gaan de komende periode. Ik ben benieuwd: heb jij een reis/vakantie moeten cancellen en waar zou jij straks na de crisis het liefst naartoe willen gaan?

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Re: After Corona: reiswensen

Bericht door MusEnSus »

Normaalgezien hadden we nu een verlengd weekend in de Efteling doorgebracht voor mijn schoonouders hun huwelijksdag.
We zouden in mei met de ooms/tantes/neven/nichten van mijn man gaan kamperen in Friesland. En we zouden gaan kamperen op "Buitenkunst" in Drenthe. Voor onze zomervakantie hadden we nog niks vastgelegd, maar was het stille plan om terug te gaan kamperen bij " de Lievelinge."
Ik gok dat deze zomer de kampen van de kinderen misschien ook nog afgezegd gaan worden. Ik heb vooral schrik voor ons Pagadderkamp. Onze doelgroep heeft het al extra moeilijk deze periode. Al onze activiteiten tot de zomer hebben we al moeten afblazen....
Zelf vind ik het allemaal nog niet erg. We amuseren ons nog thuis. Al besef ik dat dit nog maar week 4 is XD.
Mijn enige wens voor hierna, is om eens ergens naartoe te gaan waar ik niet continu alles zelf moet regelen of opruimen. :-p

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Normaal boeken wij altijd in januari een camping voor de zomervakantie. Dit jaar zouden we naar de Veluwe gaan. Maar omdat mijn werk niet opschoot met het goedkeuren van mijn vakantieaanvraag, hebben we nog niks geboekt. Nu laten we het maar zo. Eerst maar eens afwachten of we in de zomer weer normaal kunnen camperen. Als er dan nog flink wat maatregelen zijn blijven we liever thuis en als de toiletgebouwen dan nog niet gebruikt mogen worden, is het gewoon niet te doen.
Waar ik na de corona heen wil op vakantie? Alsnog naar de Veluwe. Daar kom ik gewoon graag. Geen verre reizen voor mij, ons eigen landje is mooi genoeg.

Do what you love and love what you do

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Ik had deze zomer eigenlijk naar Zweden af willen reizen, om een vriendin daar te bezoeken die daar nu een paar maandjes woont. Had het zelfs willen combineren met een bezoek aan een tweede, die woont ook al een paar jaar in Zweden. Ik hoop nu dat het aankomende winter wel gaat lukken, zou het zó ontzettend tof vinden...!

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten »

We hadden dit jaar geen plannen om op vakantie te gaan wegens de komst van de kleine. Wel hoop ik volgend jaar weer naar Zuid Limburg te kunnen en uiteindelijk in een verdere toekomst Zuid Frankrijk, Spanje (als wij Nederlanders nog welkom zijn) en ik zou ook weer eens terug willen naar een camping in Oostenrijk waar ik jaren geleden ben geweest ❤️

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Minder ver weg, maar toch: maar ik had eigenlijk tijdens het Moederdag weekend een dagje weg willen gaan. Moederdag is voor mij altijd een beetje een rotdag die ik het liefst oversla en ik had mezelf een dagje wellness beloofd. Even er tussenuit, ontspannen....Thermae2000....zoiets in ieder geval. Maar de kans is natuurlijk heel groot dat dat nog niet zal gaan lukken. Dus dat wordt straks toch weer een dagje op de tanden bijten, ben ik bang.
Als alles voorbij is ga ik het wellness dagje in ieder geval wel inhalen, hoe dan ook! ;-)

Plaats reactie