Het film en serie topic

Let op: de onderwerpen in dit prikbord kunnen spoilers bevatten.
Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

Het film en serie topic

Bericht door Neptunus » 23 mar 2019, 01:41

Een goede film gezien waar je echt even over wil kletsen?
Of een enge horror gezien en kun je er niet van slapen?

Of volg je een serie die wij ook echt moeten gaan volgen?

Mason
Moderator

Re: Het film en serie topic

Bericht door Mason » 23 mar 2019, 11:30

29 maart komt het 3e seizoen uit van Santa Clarita Diet, ik kan nu al niet wachten! Al vindt mijn vriendin het te eng, dus ik zal het alleen moeten kijken :emo het is een horror komedie serie over een vrouw die ineens alleen maar mensenvlees kan eten, in plaats van normaal voedsel. Klinkt misschien raar, maar het is een erg grappige serie vind ik. En als je het nog niet hebt gezien, heb je straks gelijk 3 seizoenen om te 'bingewatchen' :P

Zie hieronder de trailer van seizoen 1 [LET OP: niet kijken als je niet tegen bloed kunt ;-) ]

Groetjes,

Mason

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 23 mar 2019, 17:31

Ik volg momenteel geen series op tv. We waren begonnen aan De luizenmoeder, maar die viel ons tegen na het leuke seizoen van vorig jaar dus daar zijn we mee gekocht.
We kijken wel series op dvd. Ik kijk momenteel naar Smallville en samen met mijn man kijk ik naar McLeods Daughters.

Do what you love and love what you do

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 23 mar 2019, 17:59

karinD schreef:
23 mar 2019, 17:31
Ik kijk momenteel naar Smallville en samen met mijn man kijk ik naar McLeods Daughters.
McLeod's Daughters is echt fantastisch!!!

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 23 mar 2019, 18:02

Wij zitten op het moment te wachten op het nieuwe seizoen van Stranger Things! Echt een hele toffe serie op Netflix!
Niet aanbevolen als je niet tegen slijmerige monsterlijke wezens kunt ;-)

Voor wie het niet kent, hier de trailer van het eerste seizoen.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 23 mar 2019, 19:02

Ja, MsLeods Daughters is echt fantastisch. We kijken de serie nu al voor de derde keer ofo, heerlijk!

Vlindertje
Moderator

Bericht door Vlindertje » 23 mar 2019, 19:38

Ik lees iets over McLeods Daughters, heerlijke serie is dat :)
Zelf volg ik nu geen series, wel kijk ik naar Wie is de Mol(ook al is dat geen serie eigenlijk), en ik heb de volledige serie van charmed op dvd(met dank aan mn beste vriendin <3)
Misschien dat ik die serie ook maar weer eens moet gaan kijken :)

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Albus Perkamentus

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 24 mar 2019, 10:04

Charmed heb ik ook liggen. Ook een heerlijke serie, maar ik vind hem minder leuk worden na seizoen 3. Daarna wordt ie erg duister vind ik.

Ik heb gisteravond gekeken naar We bought a zoo. Een waargebeurd verhaal. Schitterende film.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 29 mar 2019, 12:52

kijkt iemand house en dr quin medicine woman?
en ik wil graag kees en co gaan kijken, aanstaande zaterdag begint kees & co.

en volgt iemand ghost adventures??

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 29 mar 2019, 13:55

House heb ik een aantal jaren terug heel fanatiek gevolgd, vond ik een erg leuke serie! :D

Zelf kijk ik momenteel naar het nieuwe seizoen van Broadchurch, ik zit er gelijk ook weer helemaal in haha <3

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 30 mar 2019, 19:22

House heb ik in het begin ook gevolgd maar toen hij na een paar seizoenen zijn vaste 3 assistenten niet meer had vond ik het niet leuk meer.
Dr Quinn heb ik compleet liggen hier op dvd. Alle seizoenen en de beide films. Leuke serie maar soms vind ik hem wat te zoetsappig worden en dan laat ik hem een tijdje liggen.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 12 apr 2019, 21:40

Dat zoetsappige had ik altijd een beetje met Little House on the Prairie. Ik heb m kriskras door elkaar gekeken en volgens mij de helft nog niet gezien maar oh my, wat zoet soms. En toch....vond ik hem stiekem echt leuk, haha =D

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 29 apr 2019, 10:43

Wie heeft er leuke Netflix aanraders? Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met Netflix omdat ik er bijna geen gebruik meer van maakte, maar nu ben ik weer begonnen. Ik kreeg een aanbieding voor een nieuwe gratis maand, en ik wilde het laatste seizoen van Once Upon A Time zien, en Shadowhunters verder kijken, beide stonden er nog niet op toen ik stopte. Inmiddels beide gekeken en nu weet ik het even niet meer. Ik ben nu Sex Education aan het kijken, ik vind hem leuk, maar het is maar een korte serie. Wat zijn jullie aanraders?

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 29 apr 2019, 15:32

Jenn, ik heb geen netflix dus weet niet wat er op staat ;-)

Sandy, Little house on the prairie keek ik nooit maar heb een aantal jaar terug een paar afleveringen gezien toen ik had gelezen dat dat jongste meisje Prue is uit Charmed. Was even nieuwsgierig. Maar het zou zomaar een serie kunnen zijn waar ik ook erg van kan genieten.

Wat ik zo leuk vond in Dr Quinn, was dat er een paar mensen steeds in terugkeerden. Pa Cooper, de vader van de kinderen, die ik kende als Kid Curry uit Alias Smith and Jones en ook Johnny Cash komt regelmatig terug. Die wist altijd en overal wel ergens een gitaar vandaan te toveren :whahaha

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 29 apr 2019, 15:38

Ik ben momenteel druk met de serie Smallville. Wat ik zo grappig vind met Superman, is dat je steeds dezelfde acteurs tegen komt. Zo zit bijvoorbeeld in Superman 5 de vrouw die in de jaren '30 de allereerste Louis Lane speelde. De General Zot uit de films, is Jor-El, pa dus, in Smallville. De moeder van Clark in de serie is Lana Lang uit film 3 en ook Louis uit de serie Louis en Clark duikt erin op. Christoffer Reeve doet er ook in mee een paar afleveringen. En zo zijn er ook in de films nog wel meer acteurs die terug komen uit de oude series.

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 05 mei 2019, 16:44

Al enige tijd zit ik in Dubio of ik GTST nog wil volgen, er is het afgelopen seizoen een flinke leegloop geweest van personages, waaronder mijn favoriete personage...

Nu loop ik al 2 weken achter en ik merk toch met enige regelmaat dat ik gewoon geen zin meer heb om te kijken...

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 mei 2019, 17:01

Awh dat is wel zonde! Ik kijk zelf al niet meer sinds de jaren 90: GTST is echt iets wat we met mijn opa keken, als hij bijvoorbeeld bij ons kwam oppassen. Maar ik kan me voorstellen dat de lol er af gaat als er zoveel personages worden uitgeschreven. Hopelijk krijg je de zin nog een beetje terug...!

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 05 mei 2019, 17:15

Der verhaallijnen spreken me ook niet echt meer aan...
Momenteel doe ik ook liever een game of kijk ik Star Trek DS9...

Wellicht dat ik het dit huidige seizoen nog uitzing en dat ik dan een beslissing neem.

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 05 mei 2019, 20:28

Ik heb afgelopen week twee goede films gezien.
"Le tout nouveau testament." Een grappige Franstalige film die gaat over een meisje wiens vader God is. God blijkt een rotzak te zijn, dus gaat het meisje op zoek naar nieuwe apostelen om een heel nieuw testament te schrijven.
En ik heb eindelijk ook "Baby Driver" gekeken. Toffe actiefilm met een goed verhaal waarbij de muziek een heel belangrijke rol speelt.

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 08 mei 2019, 23:02

Kirsten schreef:
05 mei 2019, 16:44
Al enige tijd zit ik in Dubio of ik GTST nog wil volgen, er is het afgelopen seizoen een flinke leegloop geweest van personages, waaronder mijn favoriete personage...

Nu loop ik al 2 weken achter en ik merk toch met enige regelmaat dat ik gewoon geen zin meer heb om te kijken...
Ik kijk al heel lang niet meer. Geen specifieke reden voor eigenlijk, ik liep op een gegeven moment zo ver achter en ik merkte dat ik het helemaal niet miste, dus ik heb niet de moeite genomen om terug te kijken. Ben wel benieuwd wie je favoriete personage is/was?

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 08 jul 2019, 20:37

Ik ben een paar dagen terug begonnen met seizoen 3 van Stranger Things. Ik vind dat zo'n toffe serie! Dat hele jaren 80 sausje wat er overzit alleen al, en de hele uitwerking er van, love it! Nog meer fans hier?

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 14 jul 2019, 18:50

Wij hebben de afgelopen weekenden alle 3 de Beverly Hills Cops gezien. Ze blijven leuk.
We moeten nog 8 afleveringen, dan zijn we weer helemaal door McLeods Daughters heen. Daarna gaan we waarschijnlijk terug naar de '80s, Miami Vice. Zelf zit ik ergens halverwege seizoen 3 van Smallville.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 22 jul 2019, 08:13

Vrijdag heb ik Bohemian Rhapsody gekeken. Ik ben er nog helemaal van onder de indruk. Wat een film! En natuurlijk krijg ik al die muziek ook niet meer uit mijn hoofd. Ik loop de hele dag te blêren "Mama, I've killes a man" en "We are the champions, my friend"
Gisteravond hebben we naar Ocean's Eleven gekeken.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 23 jul 2019, 21:13

Wij kijken op Netflix nu regelmatig een film.
Serie haunting of hill house.
Maar internet ligt eruit dus nu kunnen we niet op de laptop kijken en via de gsm ben ik een beetje bang dat ik zo door mijn bundel heen ben.

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 07 aug 2019, 15:07

We hebben gisteren de allerlaatste aflevering van Star Trek: Deep Space Nine gekeken...

Ondertussen ben ik zelf begonnen met Lucifer, de hoofdpersoon is niet geheel vervelend om naar te kijken :P

Verder ook 2 afleveringen gekeken van La Casa De Papel... Dat ga ik ook verder kijken. Spreekt me wel aan :-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 08 aug 2019, 11:52

Lucifer! Hij is zo leuk he, hahaha <3
Ik ben de serie een paar weken terug beginnen te kijken en ik vind m erg leuk. Soms echt heerlijk over the top allemaal, echt genieten!

Verder kijk ik momenteel het laatste seizoen van OITNB, het nieuwste seizoen van The 100 en samen met mn maat kijk ik naar Undercover. Ook een goeie serie, trouwens!

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 09 aug 2019, 13:27

Sandy schreef:
08 jul 2019, 20:37
Ik ben een paar dagen terug begonnen met seizoen 3 van Stranger Things. Ik vind dat zo'n toffe serie! Dat hele jaren 80 sausje wat er overzit alleen al, en de hele uitwerking er van, love it! Nog meer fans hier?

Jaaa! Ik was in twee avonden door het nieuwste seizoen heen, hopelijk hoeven we niet zo lang te wachten op seizoen 4.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 09 aug 2019, 14:37

Jennn schreef:
09 aug 2019, 13:27
Sandy schreef:

Jaaa! Ik was in twee avonden door het nieuwste seizoen heen, hopelijk hoeven we niet zo lang te wachten op seizoen 4.
Hahaha ja ik was er ook héél snel doorheen en kan niet wachten op het volgende seizoen.... :yay

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 10 aug 2019, 22:32

Sandy schreef:

Wij zijn ook eindelijk begonnen aan seizoen 3!die '80's vibe blijft fantastisch! Geweldig, die kleding en kapsels!

Nu zijn we bij aflevering 4... Gaan denk ik morgen weer verder kijken.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 16 okt 2019, 19:44

Op Netflix heb ik onlangs de serie (1 seizoen) 13 Geboden gekeken. Zijn er hier meer mensen die de serie hebben gekeken?

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 24 okt 2019, 07:38

Ik heb maandag keihard zitten janken bij Me before you. Heftige film.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 09 nov 2019, 19:37

Ik kijk de laatste week dagelijks naar Hudson en Rex. Een Canadese serie die gebaseert is op Kommisar Rex. Heerlijk!

Plaats reactie