Haken

Plaats reactie
Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Haken

Bericht door Jennn » 23 mar 2019, 10:39

Sinds kort ben ik begonnen met haken, maar ik heb het nog niet echt in de vingers hoor. Bij de Xenos heb ik een pakketje gekocht om een papegaaitje te haken, maar achteraf was die misschien minder geschikt voor beginners :-)
Nog meer hakers hier?

Jootje
Moderator

Re: Haken

Bericht door Jootje » 23 mar 2019, 10:47

Ik haak ook graag, maar niet zo vaak het is bij mij steeds met vlagen. Momenteel zit ik weer in de haak flow.

Maar indd als beginner is z'n papegaai best moeilijk, maaarrr dan heb je het wel gelijk goed in de vingers als je klaar bent 😉😊

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 23 mar 2019, 11:14

Haha, dat is vast waar ja!

Annelieke
Nieuw forumlid

Bericht door Annelieke » 23 mar 2019, 18:17

Ik haak ook graag. Mijn komende project word een zelfgemaakt paar sokken. Voor mij ook nieuw en omdat ik er al even uit ben stiekem best wel lastig.

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 24 mar 2019, 11:07

Ik haak ook erg graag! Ik maak vaak knuffeltjes, hondenspeeltjes, hoesjes voor tablets/telefoons, dekens, kussenhoezen, etc. Al heb ik het de laatste tijd niet meer zoveel gedaan. Ik heb in december wel mijn schoonmoeder leren haken, dat was erg leuk! :D

Groetjes,

Mason

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 25 mar 2019, 20:40

Ik ben jarenlang verslaafd geweest aan haken (vooral amigurumi). Helaas is mijn haakliefde gestopt, zo ongeveer ten tijde dat ik ben begonnen met een tweewekelijks haak-atelier te geven op school van de kinderen. Doordat ik er "verplicht" zo veel mee bezig was, is bij mij de zin weg om het thuis terug op te pakken. Jammer.
Maar ik kijk er naar uit om al jullie projecties te zien verschijnen binnenkort!
Jenn, kijk anders eerst eens een paar hele simpele youtube videotjes voor rondhaken (meerderen en minderen). Wedden dat je supersnel de truk te pakken hebt en daarna die papegaai als vanzelf gaat?

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 apr 2019, 11:42

Ik heb hier nog altijd een doos vol wolletjes staan, met de intentie om te leren haken en breien. Youtube filmpjes kijken werkt bij mij niet, dus ik loop een beetje vast. Maar ik blijf hoop houden dat het me nog wel eens gaat lukken.... :D

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje » 15 apr 2019, 16:11

Ik haak ook graag, het is bij mij alleen met periodes.
Momenteel ben ik bezig met een vest voor mezelf,. Aan gezien ik best wel groot ben zal ik er wel een tijd zoet mee zijn, en ik ben ook bezig met 2 kleedjes voor over 2 stoelen. Het is wel lekker ontspannen.

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Plaats reactie