Boeken swap

Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

Boeken swap

Bericht door Neptunus » 15 apr 2019, 04:02

Een boeken swap.
Wat hoe en wanneer?

Tijdens deze swap gaan we elkaar een boeken pakket opsturen met minimaal 1 boek meer mag, en daarnaast sturen we nog 1 of meerdere goodies mee denk aan een boekenlegger chocolade een toffe mok of iets anders wat fijn bij lezen past.

Omdat dit een wat duurdere swap zal worden wil ik deze eind mei/begin juni gaan organiseren.

Elk forum lid dat mee doet mag voorkeuren aan geven maar je mag je ook laten verrassen.

Wel nette boeken en nette goodies, geen boeken die een gebroken rug hebben of anders beschadigd zijn.
Ook goodies moeten netjes zijn.

We gaan het verzenden als pakket post.
Houd rekening met de verzendkosten dus.

Wie mee wil doen graag hieronder in een reactie melden en eventuele voor keuren.

Wie doet mee:

1 Neptunus, voorkeuren: ik lees eigenlijk elk genre en laat mij graag verrassen.
Alleen geen voetbal of hardloop gerelateerde boeken graag.
Ook liever niet al te heftige fantasy of het moet een jeugd boek zijn.

2 Sandy, k ben dol op (forensische) thrillers, fantasy, historisch en sinds dit jaar ook wat meer YA en romans. Voor een goede indruk kun je even op mijn Hebban spieken: https://www.hebban.nl/!/passion-2-create
Verras me!
Waar je mij in ieder geval niet blij mee maakt: religieuze boeken (tenzij Paganisme), sport of autobiografieën.
Laatst gewijzigd door Neptunus op 15 apr 2019, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Boeken swap

Bericht door Sandy » 15 apr 2019, 10:04

Ik doe wel mee, leuk!

Ik ben dol op (forensische) thrillers, fantasy, historisch en sinds dit jaar ook wat meer YA en romans. Voor een goede indruk kun je even op mijn Hebban spieken: https://www.hebban.nl/!/passion-2-create
Verras me! :D
Waar je mij in ieder geval niet blij mee maakt: religieuze boeken (tenzij Paganisme), sport of autobiografieën.

Plaats reactie