Pokémon GO

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Pokémon GO

Bericht door Sandy » 31 mar 2019, 16:20

Ik ben benieuwd of hier actieve Pokémon GO spelers zijn. Zelf speel ik het spel al bijna vanaf het begin, maar in eerste instantie speelde ik het nog niet zo fanatiek. Totdat ik in een whatsappgroep werd toegevoegd met een heleboel andere spelers uit de regio: vanaf dat moment kon ik me aanmelden om gezamenlijk raids te gaan doen en leerde ik een heleboel nieuwe dingen dankzij de tips en trics van anderen. Super!

Ik heb twee accounts en speel zelf voor team Mystic (blauw). En jij?

pokemon go.png

MusEnSus
Actief forumlid

Re: Pokémon GO

Bericht door MusEnSus » 01 apr 2019, 21:49

Ik speel het, maar niet fanatiek. Ik ken eigenlijk ook niet veel van het spel. Waar ik woon, zijn er geen stops of pokémon in de buurt, dus moet er echt al serieus voor rondwandelen/rijden. Ik speel dus alleen als ik ergens een keer in een stad kom zonder kinderen. Het gaat dus niet zo goed vooruit ;-) Ik speel trouwens voor dat gele team, wat achteraf gezien niet de beste keuze is geweest :-p

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 02 apr 2019, 12:14

Sandy schreef:
31 mar 2019, 16:20
Zelf speel ik het spel al bijna vanaf het begin, maar in eerste instantie speelde ik het nog niet zo fanatiek.
Ik heb juist het tegenovergestelde :P ik begon super fanatiek! Het kwam uit toen ik met mijn broertje in Amsterdam was bij mijn oom en tante en we zijn toen elke dag uren op pad geweest om Pokémon te vangen en gyms over te nemen en te verdedigen. Later kon ik thuis vanuit huis een gym verdedigen en dat deed ik dan ook fanatiek met mijn vriendin :D Maar sinds we zijn verhuisd, doe ik het eigenlijk niet meer. Er zijn hier helaas vrijwel geen Pokéstops of gyms. Ik vond het altijd wel een leuk spel, wie weet dat ik er weer wat mee ga doen!

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 03 apr 2019, 09:50

Er is de afgelopen tijd best veel veranderd, ik weet niet wat je nog hebt meegekregen maar je kunt tegenwoordig dus o.a. vriendjes worden met andere spelers, elkaar cadeaus geven etc, dus als je straks weer meer gaat spelen heb je in ieder geval wat leuke nieuwe opties :D
Maar wat balen dat er bij jou zo weinig stops en gyms zijn, dat werkt inderdaad niet erg motiverend! Ik heb vlak bij huis een stop en op 3 minuten fietsen de eerste gym dus dat is wel goed te doen, gelukkig.

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 06 apr 2019, 19:45

Ook hier nog steeds beide PoGo spelers, mijn vriend wat fanatieker dan ik, haha. Beide nog steeds blauw en gaan niet overstappen wat sinds de laatste update dus kan. Heleboel hier zijn overgestapt van blauw naar rood, dus we zijn nog maar één van de weinige blauwen hier.

Ook hier een aparte groep voor raids etc, maar verder hou ik me er buiten, nogal wat gezeur in de groepen hier door spoofers en mensen met dubbele accounts enzo. Vriendlief is inmiddels lvl 40, ik hang op het eind van lvl 37 :p

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 09 apr 2019, 09:44

Level 40, goed bezig! Ik heb nu level 39 en 36 maar met name die level 39 vind ik nog behoorlijk traag gaan, pff! hahah! Wel heb ik nu een heleboel vriendjes waarmee ik bijna ultra of best friend ga worden. Ik denk, als ik dat met een eitje aan ga doen (dubbele punten, jeuh) dat ik dan net wel of net niet level 40 ga worden. Zal er van de week eens voor gaan zitten, kijken of de andere spelers mee willen werken :P

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 18 apr 2019, 12:12

Vannacht eindelijk een shiny Aron gevangen! :o Om 2 uur in de nacht terwijl ik even tussendoor pokemon opstart, haha.

Al iemand een shiny buneary gevangen nu met het nieuwe event?

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 18 apr 2019, 16:35

Ik heb al heel wat pluizebolletjes aangetikt maar ben nog geen shiny buneary tegengekomen. En ik hoop ook nog een shiny Latios te kunnen scoren de komende dagen: ik vind hem in het groen errug mooi!
En nog even janken, er zit een shiny Lapras in het safari zone event. SHINY LAPRAS! Mijn lievelings! <3 <3
Hopelijk komt deze pokémon ook buiten het event om beschikbaar..... :loll

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 18 apr 2019, 22:34

:o en wij wilden dus juist net niet naar de safari zone, hahaha..... hmmmm....... misschien dan toch maar Duisburg? :P Vorig jaar zijn we ook naar Duisburg geweest met 7 man in de auto (heerlijk zo'n grote auto) en was onwijs leuk. Maar tis zo'n bizar lange trip elke keer :p

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 24 apr 2019, 15:41

En, nog een shiny buneary of shuckle gevangen de afgelopen dagen? Ik heb met pijn en moeite 1 shiny shuckle kunnen vinden, voor de rest niets :P
Ben inmiddels ook op zoek naar de opdracht 'win a gym battle 5 times' (of iets van die strekking), want daar kún je eventueel een shiny Lapras uit krijgen....whoahh....

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 25 apr 2019, 00:38

Hier twee shiny shuckles, waarvan één geruild met Gerard die er geen had :P Maar geen buneary helaas...

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 03 mei 2019, 09:46

En ook het diglett event is weer afgelopen. Heb weer heel wat kilometers gewandeld en in ieder geval 1 shiny Diglett kunnen vinden. Ruben was 10 minuten ingelogd op zijn account en scoorde er ook eentje. Op naar de volgende: shiny seel!

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 07 mei 2019, 13:37

Haha ja inderdaad. Ik had vrij snel een shiny diglett, mee geen shint sandslash gekregen helaas :( Mesprit inmiddels ook gevangen op een raid. Nu voor de shiny seel en vanavond vanaf 22:00 uur natuurlijk voor Detective Pikachu! :p

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 aug 2019, 16:45

En, heb jij al een shiny Rayquaza gescoord? Hier helaas nog geen succes....en ik wil m zo graag... =D

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 05 aug 2019, 16:52

Wil er trouwens iemand vriendjes worden met mij? Ik speel niet actief (wegens wonen in een boerengat), maar doe het wel graag. Sinds een week is er zomaar een nieuwe pokestop verschenen op de hoek van de straat. Helaas net te ver om van uit huis te kunnen draaien :-p Maar het geeft wel weer een nieuwe boost.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 08 aug 2019, 10:50

Nieuwe vriendjes, leuk! Dit zijn mijn codes:

SandyLeone 4985 1624 3962
LaprasLoeder 3798 5748 9248
BegoniaMaculata 2295 5969 6040

Die bovenste twee zijn mijn hoofdaccounts (team Mystic) en daar speel ik meermaals per week mee. Dagelijks cadeautjes versturen of openen lukt me niet maar ik doe mijn best ;-) Begonia is mijn reserve account (team Instinct) en gebruik ik sporadisch, daar doe ik niet zo heel veel mee, haha.

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 11 aug 2019, 14:29

Hier wel een shiny Rayquaza! :D Niet bijster hoog in IV maar toch, haha. Inmiddels ook een aantal van mijn roze shellosjes geruild tegen andere regionals en tegen shinies, dus dat gaat lekker! :D

mijn friendscode is 3140 5732 4162

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 16 aug 2019, 09:17

Ik heb nu met pijn en moeite 2 shiny Rayquaza's gescoord. Ik hoop er nog ééntje te kunnen vangen =D

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 02 sep 2019, 11:34

Hebben jullie nog een shiny Barboach of Carvanha gescoord tijdens het water event?
Ik heb een shiny Carvanha gevangen... :D

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 20 okt 2019, 09:44

Hoera, Halloween event! Ben gek op Halloween en ik vind die pikachu, charmander, etc in halloweenpakjes echt te schattig. Hopelijk heb ik ze snel allemaal! <3

halloween2019.0.jpg
© Niantic

Plaats reactie