Papercraft Winactie

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Papercraft Winactie

Bericht door Freya »

Hej,
Om te vieren dat ik deze week mijn eerste blog heb gepubliceerd op de website van DenDennis ga ik dat vieren met een feestelijke winactie. <3 Ik organiseer momenteel een tweetal winacties: ééntje op Facebook en eentje hier op het forum. Jij als forumlid hebt dus geluk: jij kunt twee keer meedoen en kans maken op een prijs. Lees gauw verder...!

Wat moet ik doen?
Momenteel ben ik de wondere wereld van Papercraft aan het ontdekken. Ik heb hier mijn eerste blogartikel dan ook over geschreven. En uiteraard heeft deze winactie een papieren thema. Het is de bedoeling dat je een foto of filmpje in een comment deelt met daarop één van jouw papier gerelateerde knutselwerken. Dit mag iets zijn wat je al eerder hebt gemaakt maar het is natuurlijk nog leuker als je een kersverse inzending plaatst <3
Denk bij het inzenden aan bijvoorbeeld een kaart, scrapbookwerkje, snail mail of bullet journal spread of flipbook. Zolang er maar veel papier in je werkje zit.

Op Facebook is de andere helft van de winactie. Facebookdeelnemers zal worden gevraagd om mijn blogartikel op te zoeken en om (onderaan het artikel) een leuke reactie achter te laten. Je vindt mijn blogartikel hier. En je vindt de Faebook winactie hier:

Wat kan ik winnen?
Ik ga twee deelnemers blij mogen maken met een shoptegoed van Cloud 9 Crafts. Dit is een méga toffe webshop met alles op het gebied van Papercraft! Yuki, de webshop eigenaresse, verkoopt onder andere diecuts, clearstamps, allerlei soorten papier, lijm tape, inkt en andere benodigdheden voor je papercraft hobby. Zelf ga ik een waardebon ter waarde van €10,00 weggeven en ik mag namens Yuki zelf een kortingscode voor €10,00 shoptegoed weggeven. Let wel op: de code van Yuki komt op naam van de winnaar of winnares te staan, hiervoor moet je dan wel een account hebben of aanmaken bij Cloud 9 Crafts.

Aan beide winacties kun je meedoen tot en met zondag 2 augustus aanstaande. De twee winnaars worden op maandag 3 augustus aanstaande bekend gemaakt. Enjoy! :D

foto 2.jpg

Plaats reactie