Michael Jackson

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Michael Jackson

Bericht door Sandy » 03 apr 2019, 09:56

Al enige tijd is Michael Jackson weer volop in het nieuws, vanwege kindermisbruik. Nu heb ik het nieuws de laatste tijd niet zo veel gevolgd en ik heb DE documentaire ook nog niet gezien, dus ik kan er zelf nog niet zo goed een mening over vormen allemaal. Wat denk jij over deze hele situatie?

Kirsten
Moderator

Re: Michael Jackson

Bericht door Kirsten » 03 apr 2019, 22:38

Ik heb de documentaire bewust niet gekeken. De man is al bijna 10 jaar dood! Wat willen ze doen? Een dode aanklagen?

En waarom komen die gasten er jaren later pas mee? Vind het wel erg makkelijk, MJ kan zich niet meer verdedigen. Er zat heus wel een steekje bij hem los, gezien hoe hij met zijn eigen kinderen omging.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik ervan vind dat z'n muziek her en der geboycot word...

Het standbeeld dat ze weg hebben gehaald, omdat mensen zich ongemakkelijk kunnen voelen? Zoek dan een andere filiaal van de Gouden Bogen op!

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 04 apr 2019, 08:53

Ik ben het helemaal met Kirsten eens. Laat hem gewoon rustig dood zijn en zoek je kwartiertje in de spotlights op een fatsoenlijkere manier. Het is te laat, de waarheid komt toch niet meer boven water en hij kan zich niet meer verdedigen.
Ik heb de documentaire ook bewust niet gezien.
Tuurlijk, hij was niet in orde. Gek hè, hij heeft totaal geen jeugd gehad. En ik weet dat hij toen hij nog leefde ook al beschuldigd is maar of het ook echt gebeurt is zullen we nooit weten.
Je gelijk halen over de rug van een dode vind ik te gemakkelijk.

Do what you love and love what you do

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 04 apr 2019, 21:10

Ik heb de documentaire wel gezien maar het word in details verteld en daar werd ik behoorlijk misselijk van.
Micheal is vrij gesproken.
Wat willen ze nu? Geef hem zijn rust en laat de familie met rust.
Het beeld is inderdaad weg gehaald en ah en jumbo willen zijn muziek uit de playlist halen...diep triest.

Geef Michael zijn rust.
Hij heeft al zo'n bewogen leven gehad.
Ik vind het nog altijd vreemd voelen dat hij er niet meer is ik was lid van de fanclub ben naar de history tour geweest.
Wij mijn zus mam pap ik En mijn best friends waren allemaal dol op hem.

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 06 apr 2019, 19:41

Heb het ook bewust niet gekeken. Je komt als slachtoffer naar voren of je komt het niet, maar wachten tot de vermeende dader is overleden, sorry... Maar dat is inderdaad wel lekker makkelijk. Vind het allemaal nogal zwaar overtrokken ook, je kunt er toch niks meer mee en het enige wat je bereikt is dat je het zijn familie nog lastiger maakt. Tuurlijk zal hij een steekje los hebben gehad, maar wie heeft dat eerlijk gezegd nou niet? Hij is niet voor niks vrijgesproken toen hij nog in leven was.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 26 apr 2019, 12:34

Ik ben het wel met jullie eens. Hij zal ongetwijfeld een steekje of wat los hebben gehad maar nu hij dood is kan hij zich niet meer verdedigen. En zijn kinderen krijgen nu alles over zich heen, dat moet vreselijk zijn...

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 27 apr 2019, 15:04

Ik heb onlangs gelezen dat zijn bodyguard nu ook een boekje open gaat doen hierover.
Hij had gezworen dat hij er niks over zou vertellen, maar hij zegt nu dat het wel moet. Alleen al om zijn kinderen (van Michael) te verdedigen.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 28 apr 2019, 11:42

Ja, ik las het ook. Ben wel benieuwd naar zijn verhaal, misschien geeft dat toch wat meer duidelijkheid..

Plaats reactie