Hoera, kerstvakantie!

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Hoera, kerstvakantie!

Bericht door Freya »

Ok, toegegeven: als je nu naar buiten kijkt voelt het niet erg kerstig. Relatief hoge temperaturen en vooral heel erg veel regen dragen bepaald niet bij aan een winters gevoel. Hopelijk koelt het nog flink af en krijgen we de komende weken nog wat sneeuw. Maar ik ben d'r bang voor.... :bonk

Kerstvakantie: de meesten van ons hebben de komende weken wel een paar dagen vrij, of hebben nu ook echt vakantie. Ik ben benieuwd naar jouw plannen voor tijdens de kerstvakantie. Wat ga jij allemaal doen? Ga je lekker op pad of blijf je heerlijk op de bank plakken met een boek?

MusEnSus
Actief forumlid

Re: Hoera, kerstvakantie!

Bericht door MusEnSus »

Naar gewoonte betekent de kerstvakantie veel heen-en-weer rijden tussen België en Noord-Holland.
We proberen dit jaar wel om na de feesten in Nederland 's avonds terug te rijden met de kinderen zodat we niet steeds een extra rij-dag kwijt zijn. Dan hebben we toch wat extra gezellige daagjes samen.
Gisteren zijn we naar een sprookjespark geweest en vannacht kwamen we na een avondfeest weer thuis. Vandaag hebben we een rustig dagje. De meisjes hebben met een Santa-run meegelopen. Het idee was om daarna daar wat op de kerstmarkt rond te lopen en te schaatsen, maar het blijft maar regenen. Het wordt dus een gezellig avondje thuis. Morgen gaan we schaatsen en onder ons vijfjes kerst vieren. Buiten alle familiefeesten, gaan we nog een keer naar de Nachtwacht film met de kinderen en naar Toverland. De eerste daagjes na nieuwjaar gaan de kinderen uit logeren en gaan de man en ik een paar nachtjes naar een airbnb in Mons. De vakantie zal wel weer snel om zijn. Gelukkig is er veel gezelligheid deze dagen. ♡

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Hoera, kerstvakantie!

Bericht door Freya »

Dat klinkt als veel mooie, fijne plannen Lien, zalig!

Ruben is vanavond bij Jasper, ze gaan morgen zwemmen. Als hij terug is gaan we samen een XL Lapbook maken, dat wil hij al een paar weken heel erg graag. Ikzelf heb vandaag een grote schoonmaakdag gehad. Kerstspullen er uit (en dat netjes volgens de Revant methode...), de woonkamer een beetje opnieuw inrichten en opfrissen en daarna de rest van de benedenverdieping aangepakt.
De vakantie ga ik afsluiten met gourmet en pizza, hebben we wel verdiend ;-)

Plaats reactie