Het decoreren/versieren van je huis

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Het decoreren/versieren van je huis

Bericht door Sandy » 14 apr 2019, 12:32

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die het leuk vinden om hun huis (of een stukje daarvan) mooi in te richten, of te versieren? Ik ben zelf kleiner gaan wonen maar ik vind het heerlijk om in mijn huisje bezig te zijn. Met de middelen die ik heb versier ik het hier en probeer ik van mijn huisje echt een fijn plekje te maken.

Daarom dit topic: om je creaties te showen, maar ook om tips uit te wisselen met elkaar en natuurlijk om elkaar te inspireren <3

Ik zal beginnen. In mijn woonkamer heb ik een groene kast. Die heb ik volgezet met boeken, planten, edelstenen en andere meuk. En vind hem zo gezellig nu, haha!

De groene kast heb ik ooit bij de IKEA gehaald, dat was een limited edition volgens mij. De boeken heb ik overal vandaan gescharreld. Het dikke tuinboek heb ik van mijn opa gekregen. Het plantenterrarium heb ik zelf gemaakt en de edelstenen komen ook overal vandaan. Sommigen heb ik al bijna 20 jaar. Het mandala dienblad is ook zelf gemaakt. In dit topic leg ik stap voor stap uit hoe ik hem gemaakt heb. En tot slot, de insectenposters heb ik bij de Intratuin gekregen :D

Jootje
Moderator

Re: Het decoreren/versieren van je huis

Bericht door Jootje » 15 apr 2019, 16:32

Ziet er gezellig uit,. :D

Wel grappig jij zegt groene kast,. voor mij oogt ie blauw,. maar misschien komt het wel door de foto ;)

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 15 apr 2019, 20:13

Wat ziet die kast er geinig uit zo!
Ik ben niet heel handig in decoreren maar ik vind het wel leuk om te doen. Ik maak altijd seizoensschaaltjes die dan 3 maanden lang mijn huis mogen opleuken. Momenteel heb ik ze natuurlijk nog niet staan, hopelijk lukt dat voor de zomer en anders pas de herfst.

Do what you love and love what you do

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 24 apr 2019, 10:11

IMG_20190424_101114_737.jpg
Ik heb doorgaans teveel kinderrommel die alles inpakt. Toch hou ik best van decoreren. Iets minder van decoratie afstoffen ;-)
Met de verjaardagen van de kinderen ga ik "all the way." Dan maak ik ook steeds slingers in hun gekozen thema. Rara wat get dit jaar voor feestje wordt...

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 24 apr 2019, 10:26

Owh wat leuk! Je waant je meteen in Sprookjesland, mooi gedaan Lien! Dat gaat een heel sfeervolle verjaardag worden.

@Jolanda, ja soms is ie blauw, soms meer groen. Hangt denk ik een beetje af van de lichtinval en hoe mijn ogen wel/niet meewerken op een dag. Vandaag vind ik de kast ook meer blauw.... :'-)

Plaats reactie