Tijdschriften

Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

Tijdschriften

Bericht door Neptunus » 07 jun 2019, 15:57

Wie is er ook dol op tijdschriften?
Heb je een abonnement op een tijdschrift of koop je ze los?

Ik heb een abbo op:
Schrijven magazine
Awater poëzie tijdschrift
Dichter tijdschrift
En boekenpost magazine

Ook eenmalig nu het detective en thriller magazine aangeschaft van VN vrij Nederland omtrent boeken ook.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Tijdschriften

Bericht door Sandy » 07 jun 2019, 16:40

Leuk topic!
Vroeger was ik lid van de Fancy, Break Out! en van de Hitkrant. Zeker de Fancy heb ik nog heel lang gelezen, totdat ze uiteindelijk over de kop gingen..

Tegenwoordig lees ik eigenlijk alleen Flow Magazine. Ik heb een jaarabonnement gehad maar omdat Sanoma zo'n drama is ben ik daar mee gestopt. Ik koop de Flow soms nog los in de winkel, afhankelijk van mijn bestedingsruimte ;-)

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 09 jun 2019, 11:13

Ik lees niet vaak tijdschriften en mijn smaak verschilt nogal. Vroeger had ik een abo op de Elf Fantasy magazine, tot die totaal veranderde. Ik was blijkbaar niet de enige die hem toen niet meer las want na de make over ging hij vrij snel over de kop. Eeuwig zonde, anders had ik hem nu nog steeds gelezen.
Daarna nam ik een abo op een toen nieuw paardenblad, de Ros. Dat heeft een jaar of 2 geduurt en die lees ik ook al lang niet meer.
Afgelopen jaren kocht ik nog wel eens een Santè of Vriendin maar ook daar heb ik momenteel geen zin meer in.
Nu lees ik tuinbladen om inspiratie op te doen maar dit zullen ook geen blijvertjes zijn.
Ik hoop weer eens wat te ontdekken wat me echt ligt zoals toen dat fantasyblad. Als ze die of zoiets ooit weer gaan uitgeven ben ikvan de partij maar voorlopig ben ik zoekende.
Hoewel ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar het Schrijven magazine maar die kan iknergens vinden om los te kopen dus ik kan hem niet uitproberen.

Do what you love and love what you do

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 jun 2019, 11:43

Ohhhh Vriendin, hoe kon ik die nou vergeten! Die heb ik ook een hele poos gelezen, haha! <3

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 21 jun 2019, 17:00

Dank je wel lieve Joëlla, dat ik van jou een Schrijven Magazine mag uitproberen. Leuk blad, nuttig. Ik heb inmiddels het nieuwste nummer ook gekocht, die kwam eerder deze week uit.

Do what you love and love what you do

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 22 jun 2019, 14:02

Graag gedaan Karin!
Het nieuwe nummer ben ik ook in begonnen maar lees hem niet in een keer uit.
Af en toe een paar pagina's

Plaats reactie