boek verzamelingen?

Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

boek verzamelingen?

Bericht door Neptunus » 07 apr 2019, 10:46

Sommige van ons verzamelen boeken van 1 specifieke auteur, of een bepaalde serie etc etc.
Wat verzamel jij, welke serie of van welke auteur heb jij alles in je kast staan?
Of ben je bezig met een verzameling compleet te krijgen en wil je het van de daken schreeuwen als je een boek heb aangeschaft (kringloop geluk of toch bij onze blauwe vriend).
Hier mag je het kwijt!

Ik ben bezig met een verzameling van Toon hermans, Emily dickinson, de Heartland serie en ook wil ik graag de baantjer serie gaan verzamelen (ebooks het liefst).

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Re: boek verzamelingen?

Bericht door Juuth » 07 apr 2019, 14:35

Tess Gerritsen, en dan 't liefst inc. de oudere boeken van haar er ook bij. En inmiddels een verzameling dierboeken aan het aanleggen, dus het boek van Arjan Postma afgelopen week ook gekocht. Alles gewoon op papier, ik heb echt niks met eBooks, haha.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 07 apr 2019, 21:07

Ik verzamel boeken van Dick Francis, Naomi Novik en van Walter Farley. Verder verzamel ik een paar series die los van elkaar te lezen zijn, zoals De Gouden Paarden serie.
Walter Farley is niet itgegeven als ebook, maar van zowel Dick Francis als van Naomi Novik heb ik hofdzakelijk echte en een paar ebooks.

Do what you love and love what you do

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 28 mei 2019, 11:20

Ik heb een poosje boeken van Stephen King verzameld. Nu officieel niet meer maar als ik in een Kringloopwinkel een boekenafdeling vind ga ik toch altijd als eerst op zoek naar King-boeken... kan het dan toch niet laten :P
Verder bewaar ik mijn Flow magazines ook allemaal, maar goed dat zijn niet echt boeken ;-)

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 06 jun 2019, 20:23

Ik heb tig versies van 'De kleine prins', in heel veel verschillende talen. Gewoon, omdat ik het zo'n leuk boek vind. En verder heb ik de hele serie boeken van Carrie Slee en Roald Dahl in de kast staan, die laatste zowel in het Engels, Nederlands en Fries. Ik verzamel nu vooral van veel boeken de Engelse, Nederlandse en Friese versie, dat vind ik erg leuk, ook voor onze kinderen later, die kunnen dan mooi opgroeien met drie talen.

Groetjes,

Mason

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 07 jun 2019, 15:52

Ik verzamel nu steeds meer dichtbundels en kind en jeugd literatuur.

Plaats reactie