Passion 2 Create stopt er mee

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Passion 2 Create stopt er mee

Bericht door Freya »

Hoi allemaal,
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: ik ga stoppen met Passion 2 Create.
Het afgelopen jaar heb ik het forum in rap tempo zien stilvallen. Waar we eerst nog met een leuk clubje actief waren is er van het Passion 2 Create forum eigenlijk niks meer over nu. Het bijhouden van een forum kost geld maar bovenal ook heel erg veel tijd en energie. Ik heb de afgelopen maanden heel erg zitten twijfelen wat te doen maar ik heb de knoop nu toch echt doorgehakt, en heb besloten om te gaan stoppen. :blush En dit keer dus echt definitief ;-)

Omdat ik het wel ontzettend leuk vind om te schrijven, creatief bezig te zijn etc. zal ik meer van mijn creatieve kant op Instagram gaan laten zien. Maar ook de recensies, winacties en andere samenwerkingen zal ik vanaf nu dus allemaal op mijn Instagram gaan delen. Op die manier blijft Passion 2 Create dus toch een klein beetje voortbestaan, haha <3

Ik hoop jullie dan ook allemaal terug te gaan zien op Instagram. Mijn username is sandyleone84:
https://www.instagram.com/sandyleone84/

Ik wil iedereen die de afgelopen jaren actief is geweest op het Passion 2 Create forum heel erg bedanken. Bedankt voor jullie inspiratie, bedankt voor de leuke comments, de nieuwe topics en bovenal bedankt voor jullie gezelligheid! :love :love :love

Het forum zal begin 2021 uit de lucht gaan. Je hebt dus nog even de tijd om je foto's of berichten van jezelf op te slaan. Mocht je verder nog vragen hebben, dan mag je me altijd mailen! Dit kan op sandyhasselt@gmail.com :japscher

karinD
Moderator

Re: Passion 2 Create stopt er mee

Bericht door karinD »

Jammer dat je stopt, maar wel begrijpelijk want het is hier echt heel stil geworden.
Lieve Sandy, bedankt voor de fijne forumjaren. Het was altijd leuk om hier langs te komen. Ik ga het forum missen, maar ik kom je vast nog elders op internet tegen. <3 <3 <3

Do what you love and love what you do

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus »

Lieve Sandy,

Ik begrijp je keuze, ook ik merk dat ik steeds minder op het forum online ben.
Allerlei social media trekt natuurlijk aan ons en ook door corona zijn onze dagelijkse bezigheden veranderd.
Ik denk ook dat de meeste voor het snelle vermaak zoals Facebook gaan om iets te plaatsen, zo is het al met meerdere forums gegaan.
Door social media zijn forums helaas leeg gelopen.

Ik wil je wel hartelijk bedanken voor alle mooie kansen die ik heb gekregen via passion 2 create, zonder jouw blog was ik zelf geen blogger geworden want passion 2 create was mijn eerste blog ervaring.
Hele lieve en leuke mensen mogen leren kennen via hier.

Ik hoop dat er eens een passion 2 create Facebook groep komt waar we alsnog samen al onze creatieve uitspattingen mogen delen.

Ik heb Instagram de laatste jaren min of meer gelaten voor wat het is maar ik ga toch eens een kijkje nemen en passion 2 create weer volgen.

Vlindertje
Moderator

Bericht door Vlindertje »

Jammer dat je er mee stopt , maar aan de andere kant is dit ook een goede keuze :)
Ik wil je bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan, voor de gezelligheid hier op het forum , maar ook voor jou steun en toeverlaat hier :)

Medemoderators: het was me een eer om weer deel te mogen maken van jullie groep :) dankjulliewel!

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Albus Perkamentus

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje »

Jammer, maar heel begrijpelijk, ook ik was te weinig online en als ik er was, zag ik ook dat het stil was.
Je hebt het geprobeerd, ik ben bang dat forums echt uit zijn. Zo jammer, maar we moeten mee met dobberen met sociale media. Ik denk dat het een goeie zet is om op Instagram verder te gaan.

We zien elkaar iig daar nog.

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Susimuis
Nieuw forumlid

Bericht door Susimuis »

Wat jammer mop.
Voor mij was een forum juist té modern.. Ik vergeet helaas dat het überhaupt bestaat, maar wil nog even benadrukken hoe goed ik het vond. Via insta is je bereik veel groter en daar blijf ik zowiezo je trouwste volgster hoor!😽😽😽

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Bedankt voor jullie lieve reacties, fijn om te lezen <3

@ Joella, er zal geen nieuwe Facebook groep komen, van alle social media platformen vind ik Facebook net de minst leuke, haha :blush Maar ik ga wel meer creativiteit op Instagram delen. Leuk dat je me bent gaan volgen, en heel erg bedankt voor al je likes, keilief!

Mijn Twitter heb ik overigens ook opgedoekt, mocht iemand zich afvragen waarom ik daar niet meer op te vinden ben. De tijd die ik daarmee over ga houden (ik zat stiekem erg veel op Twitter, ai!) ga ik nu meer in offline activiteiten steken. Lezen, tuinieren, wandelen.... en ik ben momenteel een kaartspel aan het leren spelen: Magic: The Gathering. Ik merk nu ineens hoeveel tijd ik op een dag extra over heb.....oeps...! :blush

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Bericht door MusEnSus »

Ik heb het nieuws even bewust een tijdje genegeerd. Dan kon ik nog even doen alsof het niet waar was ;-)
Ik snap je beslissing. Maar ik ga het erg missen hier. Buiten het creatieve aspect, was dit forum voor mij dé plek om alles van me af te kunnen schrijven. Het was fijn om contact te hebben met warme mensen terwijl het echte leven zo druk, en toch vaak eenzaam is.
Dank je wel voor alles Sandy.
Heel veel liefs aan alle leden gewenst. Ik ga jullie allemaal missen.

Plaats reactie