recycle mijn zandbak-frame

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

recycle mijn zandbak-frame

Bericht door Sandy » 08 mei 2019, 11:49

Hej,
Ik heb een houten frame van een oude zandbak in de tuin staan. Het gaat om 4 houten latten van elk ongeveer een meter lang. Het hout is eigenlijk nog heel mooi dus ik wil het niet naar de stort brengen. Ik ben dan ook zoek naar leuke ideetjes om de 4 houten latten te recyclen. Maar ik weet zo even niks, ik ben nogal inspiratieloos. :spank

Daarom mijn vraag aan jullie: hebben jullie nog leuke (en niet al te ingewikkelde) recycle ideetjes voor mij? :blush

"Zaldrīzes buzdari iksos daor"

karinD
Moderator

Re: recycle mijn zandbak-frame

Bericht door karinD » 09 mei 2019, 12:27

Een vierkante meter is er vrij groot voor misschien, maar wat misschien leuke decoratie voorbinnen of buiten aan de muur is:
Maak er een vierkant van door de latten aan de zijkanten aan elkaar vast te schroeven (dus niet op elkaar leggen op de hoeken). Leg aan de voorkant oude fiets binnenband eroverheen en niet vast op de hoeken. Maak van binnenband reepjes die je om de latten heen legt en steeds vast niet. Zo heb je een lijst die gemaakt lijkt van lood. Zet aan de achterkant een stuk kippengaas er tegenaan, pas uiteraard op dat er niks buiten de lijst uitsteekt wat dat is scherp.
Versieren door een paar takken aan het gaas te binden en kleine vaasjes met bloemetjes eraan te hangen.
Ik heb helaas geen voorbeeld hiervan maar het ziet er leuk uit vind ik zelf.

Do what you love and love what you do

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: recycle mijn zandbak-frame

Bericht door Sandy » 17 mei 2019, 20:27

Nou ik heb echt vanalles overwogen, ook jouw leuke idee, Karin. Maar door het gebrek aan gereedschap hier kon ik eigenlijk niks. Zonde! Uiteindelijk heb ik het frame maar weggegeven aan iemand die er iets creatiefs mee van plan was. Zo is hij alsnog gerecycled, zij het dan niet door mij. Ik moet echt eens wat meer gereedschap in huis gaan halen, haha!

"Zaldrīzes buzdari iksos daor"

Plaats reactie