REVIEW: Soulmates, Hanna Karlzon

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

REVIEW: Soulmates, Hanna Karlzon

Bericht door Sandy » 20 jun 2019, 13:06

Van BBNC Uitgevers (MUS Creatief) ontving ik laatst het nieuwste kleurboek van Hanna Karlzon, Soulmates. In dit kleurboek staan mens en dier samen centraal. Ik ben met dit kleurboek aan de slag gegaan en vandaag vertel ik je wat ik van dit boek vind. Lees je mee?

soulmates hanna karlzon.jpg

Over het kleurboek:
"Soulmates is de nieuwste toevoeging aan de befaamde kleurboekencollectie van Hanna Karlzon. Dit prachtige kleurboek bevat magische portretten van de hand van de Zweedse kunstenares. Voor elk karakter heeft Hanna de bijbehorende spirit animal getekend. Kies de mooiste kleuren voor de fleurige dames en breng hen en hun spirit animal tot leven. In deze prachtige hardcover met goudpreeg op de cover vind je 96 nieuwe tekeningen.
Hanna haalt haar inspiratie uit de Zweedse natuur in de omgeving van haar woonplaats Umeå en voegt daar droomelementen aan toe. Die plek, tussen fantasie en realiteit, probeert ze te visualiseren en vangen in haar werk. Ze bedenkt de thema's voor haar kleurboeken zelf, maakt alle illustraties met de hand en tekent het liefst sterke vrouwen, bloemen, bossen, huizen en dieren met heel veel details."
hanna karlzon soulmates book.jpg

Mijn bevindingen.
Net als de vorige keren word ik erg blij als ik mijn perspakketje open: ook dit boek is weer van prachtige kwaliteit zoals we inmiddels wel gewend zijn. Een mooie hardcover, voorzien van glanzend gouden details en maarliefst 96 pagina's die mij uitnodigend aankijken. Ik krijg meteen zin om weer aan de slag te gaan en dat is ook precies wat ik doe.

Ik kies een mooie plaat uit en ga lekker aan de slag. Net als bij andere recensies test ik verschillende kleurmaterialen uit: kleurpotlood, pen en ook mijn Derwent Inktense potloden worden van stal gehaald.
Ik test verschillende materialen uit, soms met meerdere lagen als resultaat. Hier gebruik ik redelijk wat water vanuit mijn water brush bij. Het papier rult niet en er lekt niks door. Top! Een paar uurtjes later kijk ik tevreden naar het resultaat.

hanna karlzon colouring book.jpg

Conclusie.
Ik had het ook al bijna niet anders verwacht, maar ook Soulmates is weer een pareltje van een kleurboek geworden. Hou je van (spirituele) dieren en stoere, sterke vrouwen? Dan ga je dit boek absoluut helemaal geweldig vinden!

Productinformatie.
ISBN: 9789045323947
Auteur:Hanna Karlzon
Bindwijze: Hardcover
Aantal: 96 pagina's
Prijs: €15,99

Soulmates is onder andere te koop bij Bol.com

Vond je mijn recensie leuk? Een <3 of comment is meer dan welkom!

karinD
Moderator

Re: REVIEW: Soulmates, Hanna Karlzon

Bericht door karinD » 20 jun 2019, 20:21

Oh, die ziet er echt schitterend uit!

Do what you love and love what you do

Plaats reactie