Planner liefhebbers

Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

Planner liefhebbers

Bericht door Neptunus » 23 mar 2019, 12:04

Mijn planners liggen momenteel maar te verstoffen maar wil het graag weer op pakken binnenkort.

Hou jij van planners? En al wat je erbij kunt plakken?
Welke planner werkt voor jou het beste?
En heb je met een speciaal doel een planner?

Er zijn zoveel planners te vinden en ben benieuwd welke jullie favoriet is.

Hier mag je ook je planner showen als je dat leuk vind!

MusEnSus
Actief forumlid

Re: Planner liefhebbers

Bericht door MusEnSus » 25 mar 2019, 20:27

Ik zie graag de planners van andere mensen! Knap wat sommigen ermee kunnen doen! Helaas zijn ze niet aan mij besteed. Ik vind het al vermoeiend om 's ochtends mijn planning voor de dag te bekijken die toch steevast in het honderd loopt :-p

Elleke
Nieuw forumlid

Bericht door Elleke » 26 mar 2019, 21:02

Ik heb een maschaplanner wat ik echt een ontzettend fijn ding vind. Ik kan er lekker mijn ei in kwijt. Ik moet wel bekennen dat niet veel van de planning die ik maak ook gedaan wordt, maar ik vind het vooral fijn om het uit mijn hoofd op papier te schrijven. Dan hoef ik minder te tobben hihi.

Ik zal binnenkort eens een foto maken van de spreads die ik maak. Ik gebruik vooral veel Washi tape en stickers in mijn planner om de boel op te leuken :)

Met volle angst vooruit ~ Lief leven

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje » 28 mar 2019, 13:08

Ja die Maschaplanner heb ik ook, vind hem ook heel fijn, je kan er zoveel kanten mee op,. ik gebruik hem meer als to-do lijst,. voor mijn postrondes en knutsels enz,. Ik heb hem alleen voor dit jaar even ingeruild voor een gewone agenda van Martin Gijzemijter,. Ik had er 1 besteld voor ons gzamelijk, maar er zaten kleine schonheodsfoutjes aan dus kreeg ik een nieuwe, maar met die schoonheidsfoutjes valt goed te leven,. dus gebruik ik die dit jaar,, Maar mis stiekem toch de ruimte van de maschaplanner,. ;) Voordeel van die de Maschaplanner je vult zelf je datums enz in, dus volgend jaar kan ik zo weer verder in de vorige,. ;)

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 29 mar 2019, 12:35

ik heb ook een masha planner maar stiekem ben ik een beetje verliefd op de happy planner geworden.
ik vind het fijn om bijvoorbeeld afspraken bij te houden , maar ook bijhouden van blogartikelen, boeken die ik lees, waar en wat met mijn schrijfsels etc.
en dan kan ik alsnog niet alles kwijt in mijn masha planner dan heb ik nog geen overzicht genoeg vind ik zelf.
hij ligt dus nu al een tijdje stof te vangen.
toch wil ik het heel graag weer op pakken want het is wel heel leuk om te doen.

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 12 aug 2019, 23:04

Ik ben dankzij de winactie nu in het bezit van een Mus Plantastic planner.

Vanmiddag heb ik daar de food sheets en stickers voor besteld, zodat ik er goed mee aan de slag kan.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 aug 2019, 12:32

Ik heb dus dezelfde planner als Kirsten. Mijn exemplaar was een recensie exemplaar maar ik ben er zó happy mee dat ik hem als planner/agenda ga gebruiken. Ik wil nog heel even van mijn huidige agenda genieten (die vind ik ook erg leuk) maar ik wil ergens in oktober gaan overstappen op de Feeling Plantastic planner <3

maxi planner mus feeling plantastic.jpg
maxi planner mus voorbeeld.jpg
maxi planner maand voorbeeld.jpg

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 14 aug 2019, 14:05

Ik heb de stickers en de food sheets binnen!

Ben nog aan het kijken hoe ik het met de stickers wil invullen.

Met de planner zelf ben ik al enigszins begonnen. Vanaf oktober ga ik starten met de food sheets. Goed om een schema te hebben na mijn vakantie :-)

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 16 aug 2019, 15:26

Ik heb altijd zoveel planners, maar omdat ik nogal perfectionistisch ben, sla ik ze niet meer open als ik een fout heb gemaakt. Daarom heb ik sinds kort een planner van Greenstory. Die bestaat uit uitwisbare (whiteboard) pagina's, waardoor je eigenlijk geen permanente fouten kunt maken. Ideaal! Je kunt er, net zoals bij de plantastic planner, blaadjes uit halen en ergens anders weer bij stoppen, dus je kunt het zo indelen zoals je zelf wilt.

Groetjes,

Mason

Plaats reactie