Review: de Bullet Journal + washitape van CreaChick

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Review: de Bullet Journal + washitape van CreaChick

Bericht door Freya »

Pasgeleden ontving ik van MUS enkele items waar ik echt heel erg nieuwsgierig naar was, namelijk de Nullet Journal en de washitape van CreaChick. Ik volg Maris, de eigenaresse van CreaChick, al een tijdje op Facebook. Ik vind haar stijl ontzettend leuk en vond het dan ook tof om te lezen dat zij met een eigen artikelenlijn zou gaan beginnen. Inmiddels zijn haar Bullet Journal en washitape op de markt en vandaag vertel ik je hier meer over.

creachick.jpg

CreaChick Bullet Journal.
CreaChick heeft samen met MUS Creatief een prachtige Bullet Journal ontwikkeld. Hierover hebben zij het volgende te vertellen:
MUS en CreaChick lanceren gezamenlijk het CreaChick Journal. Een journal waarin je je eigen creatieve dagboek kunt maken - of dit nu een art- of bullet journal is. Het papier is crèmekleurig en stevig, de binding is flexibel waardoor hij makkelijk open blijft liggen en het handige elastiek houdt je journal dicht als je hem niet gebruikt. Door de ronde hoeken beschadigt de kaft minder snel in je tas en je vindt achterin een handig vakje om losse knipsels, foto's en stickers in te bewaren. Ook je pen heeft een vaste plek in de penloop, waardoor je nooit om schrijfwaar verlegen zit. En dankzij de twee leeslintjes vind je altijd makkelijk je favoriete pagina's terug!
Klinkt goed he? En ik moet zeggen, dat ís deze Bullet Journal ook. Het boekje, met dik 200 pagina's op A5 formaat, is van prachtige kwaliteit. Van de stevige, donkergroene botanische cover (ik ben een sucker voor botanische prints, ik geef het toe...) tot de dikte van het papier: alles is mooi en goed aan deze Bullet Journal. Bovendien zit er een extra boekje bij, met hierin handige tips en fijne BuJo inspiratie. En ook dit boekje is door Maris gemaakt. Top!

creachick bullet journal.jpg
creachick bulletjournal 2.jpg

Ik heb enkele pagina's gemaakt en heb dit dan ook met veel plezier gedaan. Om te beginnen maakte ik een plantjes wishlist voor 2020. Op deze wishlist staat precies wat ik dit jaar allemaal aan plantjes en -accessoires wil gaan kopen. Daarna maakte ik een wandeltracker. Ik ben na een paar maanden bankhangen weer lekker gaan wandelen en ga vanaf maart 2020 bijhouden hoeveel kilometer ik per maand aan wandelingen maak. Het knutselen ging echt uitstekend, lang leve de goede kwaliteit van dit papier!

CreaChick washitape
Naast de Bullet Journal heeft CreaChick ook een set met 10 rolletjes washitape uitgebracht. In deze video van CreaChick zelf vertelt zij meer over de washitapes:

Ik heb de washitapes uitgebreid getest in de Bullet Journal en ik moet zeggen dat ik ze erg prettig in gebruik vind. De tapes zijn niet rond maar meer ovaal waardoor ze, zoals CreaChick zelf al aangeeft, niet van de tafel afrollen. Handig! Ik heb voor de verandering eens niet 13 keer hoeven bukken om rolletjes tape van de grond af te rapen dus ik ben helemaal voor. :love
Verder vind ik het handig dat het washitape papier niet te plakkerig is. Hierdoor kun je de tape nog goed terug van het papier halen, mocht je een fout gemaakt hebben. Dus ben je net zo'n klunzig persoon als ik dan ben je heel erg blij met deze optie, haha! Zit de tape helemaal naar wens? Dan hoef je er alleen een keertje extra overheen te wrijven: de tape blijft dan keurig op zijn plek zitten.

Conclusie.
CreaChick en MUS Creatief hebben samen een paar prachtige producten afgeleverd. Ik ben onder de indruk! Er is duidelijk goed nagedacht over alles en dat zie je terug in de kwaliteit van deze Bullet Journal en washitapes. Hier gaan heel veel creatieve zielen ontzettend veel plezier aan beleven.

Verkoopinformatie Bullet Journal
ISBN: 9789045325040
Auteurs: CreaChick
Bindwijze: Paperback
Extra: 208 pagina's
Prijs: €19,99

Verkoopinformatie washitapes
ISBN: 9789045325057
Auteurs: CreaChick
Bindwijze: Losbladig
Prijs: €14,99

De CreaChick Bullet Journal en de washitapes zijn in diverse winkels verkrijgbaar, onder andere bij Bruna en Bol.com.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Review: de Bullet Journal + washitape van CreaChick

Bericht door Freya »

Update! Deze week verscheen er een nieuwe journal van CreaChick, namelijk eentje in een prachtige okergele kleur en met een Ginkgo Biloba printje op de cover. Lees even mee wat MUS over deze journal te vertellen heeft:
MUS en CreaChick lanceren gezamenlijk het tweede CreaChick Journal, ditmaal in de hippe kleur okergeel met een prachtige Ginkgo Biloba print. Een journal waarin je je eigen creatieve dagboek kunt maken - of dit nu een art- of bullet journal is. Het papier is crèmekleurig en stevig, de binding is flexibel waardoor hij makkelijk open blijft liggen en het handige elastiek houdt je journal dicht als je hem niet gebruikt. Door de ronde hoeken beschadigt de kaft minder snel in je tas en je vindt achterin een handig vakje om losse knipsels, foto's en stickers in te bewaren. Ook je pen heeft een vaste plek in de penloop, waardoor je nooit om schrijfwaar verlegen zit.
creachick journal okergeel.jpg

Handige features:
- Vakje achterin voor losse knipsels
- Elastiek om je journal dicht te houden
- 2 leeslintjes
- Geïntegreerde penloop
CreaChick is een online creasensatie met tienduizenden volgers op YouTube. Haar specialiteit is het faciliteren van creatievelingen met moderne inspiratie en eenvoudige instructies. Achter CreaChick gaat Maris van Modem schuil, een enthousiaste jonge dame die vrolijke YouTubefilmpjes maakt met praktische instructies en hippe onderwerpen om de creatieve vlam in eenieder aan te wakkeren.
Verkoopinformatie.
ISBN: 9789045325354
Auteurs: Creachick
Bindwijze: Hardcover
Extra: 224 pagina's
Prijs: €19,99

De nieuwe okergele CreaChick journal is onder andere verkrijgbaar bij Bruna en Bol.com

Plaats reactie