Review: Feeling Plantastic, maxi planner van MUS

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Review: Feeling Plantastic, maxi planner van MUS

Bericht door Sandy » 21 jul 2019, 10:41

Als er één ding is waar ik dol op ben dan is het wel een goede planning. Thuis werk ik altijd met lijstjes en mijn agenda is me zowat heilig. Geen digitale, overigens: ik heb al van jongs af aan een papieren exemplaar. Ik vond het dan ook erg leuk om te zien dat MUS Creatief tegenwoordig een heel assortiment met planner items in huis heeft. Ik reserveerde een exemplaar van hun Feeling Plantastic maxi planner en vandaag vertel ik je er wat meer over.

maxi planner mus feeling plantastic.jpg

Wat zegt MUS over deze planner:
Wij van MUS proberen speciaal voor jou de leukste en nieuwste snufjes op het gebied van creativiteit in Nederland te brengen. Het allernieuwste wat we hebben gevonden is Feeling Plantastic: want offline plannen is nog steeds een hype - en natuurlijk super fijn. Want een goed overzicht van al je afspraken en to do's geeft rust in je hoofd en zorgt ervoor dat je niets belangrijks vergeet.

Wat is nou het verschil met een normale agenda en werkt het precies? Deze planners zijn super handig omdat de bindwijze bestaat uit ringen in plaats van een normale rug, ook wel disks genoemd. Dankzij deze disks kan je pagina's en tabs makkelijk uit je planner halen en terugstoppen. Heel fijn dus als je graag wat extra ruimte wil in een bepaalde week of juist een week liever wil vergeten. Wij van MUS zouden MUS niet zijn als we je niet meteen op weg zouden helpen met het volstoppen van je planner: daar hebben we speciale sheets voor gemaakt, op het gebied van fitness, food en school.
Mijn bevindingen.
Al bij het openen van de post word ik enthouiast: ik tover een mooie, grote pastelkleurige planner uit de enveloppe. De planner is goedgevuld met bij elke maand een agendagedeelte, een plangedeelte en een aantal handige lijstjes. Zo kun je per maand persoonlijke goals noteren, maar er is ook ruimte voor verjaardagen, notities en andere to-do's. Ideaal, zo hoef ik straks dus niet meer met allerlei losse lijstjes in de weer.
Klik op de foto's voor een grotere weergave.

feeling plantastic mus.jpg
maxi planner maand voorbeeld.jpg
maxi planner mus voorbeeld.jpg

Handig.
Het mooie van deze planner vind ik dat je hem helemaal zelf kunt aanpassen en aanvullen. Wil je een andere indeling? Haal de pagina's dan tussen de disks uit en je kunt de planner naar eigen wens herschikken. Ook leuk: MUs heeft een heel assortiment aan aanvullingen zodat je je Maxi planner nóg persoonlijker kunt maken. Zo hebben ze leuke stickers, disk sets en extra thema sheets. Zelf kreeg ik de thema sheets bij de recensiepost: dit zijn pakketjes met extra sheets die je aan je planner kunt toevoegen. Zo is er een set FOOD sheets voor mensen die graag koken of anderzijds met eten bezig zijn. Er is een set FITNESS sheets voor sportliefhebbers en er is een set SCHOOL sheets met onder andere lesroosters en cijferlijsten.

plantastic food sheets.jpg
plantastic food voorbeeld.jpg

Conclusie.
Ik word erg enthousiast van de Feeling Plantastic maxi planner. Je kunt hier heel veel kanten mee op, je hebt de vrijheid om hem in te richten zoals je zelf wilt èn je hebt echt je hele planning bij elkaar in één handig, mooi boek. Geen rondslingerende lijstjes meer. Daarnaast ga ik mijn planner aanvullen met de FOOD sheets en een gedeelte van de FITNESS sheets zodat ik naast het plannen ook bezig kan zijn met eten & gezondheid. Helemaal top! Ik geef deze planner dan ook een dikke, welverdiende 5 sterren. <> <> <> <> <>

Verkoopinformatie.
Alle producten van Feeling Plantastic zijn te koop bij MUS Creatief. De prijzen liggen tussen de €9,99 en €25,00

Winactie - GESLOTEN
Wil jij nu ook heel graag zo'n übertoffe Maxi Planner? Dan heb ik goed nieuws voor jou! Ik mag van MUS Creatief namelijk een exemplaar een één van jullie weggeven.
Op het forum: viewtopic.php?f=35&t=215
Via Facebook:

MUS disks.jpg
It's all in the details: MUS disks!

Plaats reactie